1. OSNOVNI PODATKI O KATALOGU
Naziv družbe:
Javno podjetje Komunala Idrija d.o.o.
Carl Jakoba ulica 4, 5280 Idrija
Telefon: (05) 37 27 200
Elektronska pošta: info@komunalaidrija.si
Spletna stran: www.komunalaidrija.si
Odgovorna oseba:
mag. Brigita Šen Kreže, direktorica podjetja
Datum prve objave kataloga:
1. 9. 2005
Datum zadnje spremembe:
10. 4. 2020
Na elektronskem naslovu info@komunalaidrija.si si lahko katalog naročite v tiskani obliki.
2. SPLOŠNI PODATKI O DRUŽBI IN INFORMACIJAH JAVNEGA ZNAČAJA
2.a Organigram in podatki o organizaciji družbe
Seznam večjih organizacijskih enot družbe:
2a.1 POSLOVODSTVO DRUŽBE
KOMUNALA d.o.o., direktorica mag. Brigita Šen Kreže, e-naslov: brigita.sen-kreze@komunalaidrija.si
2a.2 SKUPNE KOMUNALNE SLUŽBE
Letno in zimsko vzdrževanje cest in javnih površin
Telefon: 05/ 37 27 200 (številka 8)
Elektronska pošta: info@komunalaidrija.si
2a.3 VODOVOD, ODPADKI, KANALIZACIJA
Oskrba s pitno vodo
Telefon: 05/ 37 27 200 (številka 6)
Odvajanje in čiščenje odpadnih voda
Telefon: 05/ 37 27 200 (številka 7)
Ravnanje s komunalnimi odpadki
Telefon: 05/ 37 27 200 (številka 4)
Pogrebna in pokopališka dejavnost
Telefon: 05/ 37 27 200 (številka 5)
2a.4 UPRAVLJANJE
Upravljanje športnih in kulturnih objektov, obračun
Telefon: 05/ 37 27 200 (številka 2)
Upravljanje večstanovanjskih objektov, upravljanje občinskih stanovanj, poslovnih prostorov, upravnih stavb in stavb na podeželju, upravljanje nepremičnin
Telefon: 05/ 37 27 200 (številka 2)
Elektronska pošta: upravljanje@komunalaidrija.si
2a.5 SPLOŠNE STORITVE IN FINANČNO RAČUNOVODSKA SLUŽBA
Kataster, informatika, izdaja soglasij, javna naročila, finančno-računovodska služba
Telefon: 05/ 37 27 205
Elektronska pošta: info@komunalaidrija.si
Izterjava
Telefon: 05/ 37 27 229
Elektronska pošta: izterjava@komunalaidrija.si
Obračun komunalnih storitev, obračun trg
Telefon: 05/ 37 27 200 (številka 1)
Elektronska pošta: obracun@komunalaidrija.si
Kadrovska služba
Telefon: 05/ 37 27 231
Elektronska pošta: kadrovska@komunalaidrija.si
Zimska služba
Telefon: 05/ 37 27 200 (številka 3)
2.b Kontaktni podatki uradne osebe (oseb), pristojnih za posredovanje informacij
Uradna oseba pristojna za posredovanje informacij javnega značaja za Javno podjetje Komunala Idrija d. o. o.:
mag. Brigita Šen Kreže, direktorica
Telefon: (05) 37 27 226
e-mail: brigita.sen-kreze@komunalaidrija.si
2.c Seznam glavnih predpisov z delovnega področja organa s povezavami na vsebino posameznega predpisa
Zakonodaja
Splošna zakonodaja
Pomembnejši predpisi (zakoni, pravilniki, uredbe itd.), ki vplivajo na poslovanje družbe
| Predpis | Uradni list RS, št. |
|---|---|
| Odlok o ustanovitvi in organiziranju Javnega podjetja Komunala Idrija d.o.o. | 38/2019 |
| Odlok o ustanovitvi Sveta ustanoviteljic Javnega podjetja Komunala Idrija d.o.o. | 38/2019 |
| Odlok o gospodarskih javnih službah v Občini Idrija | 18/15, 10/16, 26/17, 33/18 |
| Sklep o načinu izvajanja obvezne gospodarske javne službe urejanje prometa in upravljanje javnih parkirišč v Občini Idrija | 37/2016 |
| Odlok o gospodarskih javnih službah v Občini Cerkno | 45/09 |
| Odlok o določanju cen gospodarskih javnih služb varstva okolja, 24-urne dežurne službe in cen vzdrževanja občinskih cest in javnih površin v Občini Idrija | 144/2022 |
| Predpis | Uradni list RS, št. |
|---|---|
| Zakon o gospodarskih javnih službah | 32/93, 30/98 – ZZLPPO, 127/06 – ZJZP, 38/10 – ZUKN in 57/11 – ORZGJS40 |
| Zakon o varstvu okolja | 39/06 – uradno prečiščeno besedilo, 49/06 – ZMetD, 66/06 – odl. US, 33/07 – ZPNačrt, 57/08 – ZFO-1A, 70/08, 108/09, 108/09 – ZPNačrt-A, 48/12, 57/12, 92/13, 56/15, 102/15, 30/16, 61/17 – GZ, 21/18 – ZNOrg, 84/18 – ZIURKOE, 158/20 in 44/22 – ZVO-2 |
| Zakon o vodah | 67/02, 2/04 – ZZdrI-A, 41/04 – ZVO-1, 57/08, 57/12, 100/13, 40/14, 56/15 in 65/20 |
| Zakon o urejanju prostora | 199/21 |
| Uredba o metodologiji za oblikovanje cen storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja | 87/12, 109/12, 76/17, 78/19 in 44/22 - ZVO-2 |
| Uredba o metodologiji za oblikovanje cen 24-urne dežurne službe | 5/18 |
| Zakon o oskrbi s pitno vodo ter odvajanju in čiščenju komunalne odpadne vode | 21/25 |
Oskrba s pitno vodo
| Predpis | Uradni list RS, št. |
|---|---|
| Zakon o zdravstveni ustreznosti živil in izdelkov ter snovi, ki prihajajo v stik z živili | 52/00, 42/02 in 47/04 – ZdZPZ |
| Uredba o oskrbi s pitno vodo | 88/12 in 44/22 - ZVO-2 |
| Pravilnik o pitni vodi | 19/04, 35/04, 26/06, 92/06, 25/09, 74/15 in 51/17 |
| Pravilnik o oskrbi s pitno vodo | 35/06, 41/08, 28/11 in 88/12 in 44/22 - ZVO-2 |
| Pravilnik o subvencioniranju stroškov prevoza pitne vode v Občini Idrija | 144/2022 |
| Pravilnik o kriterijih za določitev vodovarstvenega območja | 64/04, 5/06, 58/11 in 15/16 |
| Pravilnik o kriterijih za označevanje vodovarstvenega območja in območja kopalnih voda | 88/04 in 71/09 |
| Uredba o stanju podzemnih voda | 25/09, 68/12 in 66/16 in 44/22 - ZVO-2 |
| Tehnični pravilnik o javnem vodovodu | 40/17 11/25 |
| Tarifni pravilnik za obračun oskrbe s pitno vodo v Občini Idrija | 18/2014 |
| Odlok o določitvi varstvenih pasov in ukrepov za zavarovanje vodnega vira idrijskega vodovoda v Slanicah | 40/83 |
| Odlok o oskrbi s pitno vodo v Občini Idrija | 139/20 11/25 |
| Zakon o meroslovju | 26/05 |
| Uredba o pitni vodi | 61/23 |
Odvajanje in čiščenje odpadnih voda
| Predpis | Uradni list RS, št. |
|---|---|
| Uredba o odvajanju in čiščenju komunalne odpadne vode | 98/15, 76/17, 81/19, 194/21 in 44/22 – ZVO-2 |
| Uredba o emisiji snovi in toplote pri odvajanju odpadnih voda v vode in javno kanalizacijo | 64/12, 64/14, 98/15, 75/22, 44/22 – ZVO-2, 75/22 in 157/22 |
| Uredba o emisiji snovi pri odvajanju izcedne vode iz odlagališč odpadkov | 62/08 in 44/22 – ZVO-2 |
| Odlok o odvajanju in čiščenju komunalne in padavinske odpadne vode v Občini Idrija | 15/09 15/14 34/15 19/18 11/25 |
| Tarifni pravilnik za obračun odvajanja in čiščenja komunalne in padavinske odpadne vode v Občini Idrija | 62/18 11/25 |
| Tehnični pravilnik o javni kanalizaciji v Občini Idrija | 29/13 |
Ravnanje s komunalnimi odpadki
| Predpis | Uradni list RS, št. |
|---|---|
| Zakon o fitofarmacevtskih sredstvih | 83/12 |
| Uredba o embalaži in odpadni embalaži | 54/21, 208/21, 44/22 – ZVO-2 in 120/22 |
| Uredba o obvezni občinski gospodarski javni službi zbiranja komunalnih odpadkov | 33/17, 60/18 in 44/22 – ZVO-2 |
| Uredba o ravnanju z odpadnimi jedilnimi olji in mastmi | 70/08 in 44/22 – ZVO-2 |
| Pravilnik o skladiščenju izrabljenih gum | 37/11 in 44/22 – ZVO-2 |
| Uredba o predelavi biološko razgradljivih odpadkov in uporabi komposta ali digestata | 99/13, 56/15, 56/18 in 44/22 – ZVO-2 |
| Uredba o ravnanju z biološko razgradljivimi kuhinjskimi odpadki in zelenim vrtnim odpadom | 39/10 in 44/22 – ZVO-2 |
| Uredba o odlagališčih odpadkov | 10/14, 54/15, 36/16, 37/18 in 44/22 – ZVO-2 |
| Uredba o okoljski dajatvi za onesnaževanje okolja zaradi odlaganja odpadkov na odlagališčih | 14/14 in 44/22 – ZVO-2 |
| Uredba o okoljski dajatvi za onesnaževanje okolja zaradi nastajanja odpadne električne in elektronske opreme ter odpadnih prenosnih baterij in akumulatorjev | 84/18 in 44/22 – ZVO-2 |
| Uredba o okoljski dajatvi za onesnaževanje okolja zaradi nastajanja odpadne embalaže | 32/06, 65/06, 78/08, 19/10, 68/17 82/18 in 44/22 – ZVO-2 |
| Uredba o ravnanju z baterijami in akumulatorji ter odpadnimi baterijami in akumulatorji | 3/10, 64/12, 93/12, 103/15, 84/18 – ZIURKOE, 101/20 in 44/22 – ZVO-2 |
| Uredba o ravnanju z odpadnimi zdravili | 105/08 84/18 – ZIURKOE in 44/22 – ZVO-2 |
| Uredba o odpadnih oljih | 24/12 in 44/22 – ZVO-2 |
| Uredba o ravnanju z odpadki, ki nastanejo pri gradbenih delih | 34/08 in 44/22 – ZVO-2 |
| Uredba o ravnanju z odpadki, ki vsebujejo azbest | 34/08 in 44/22 – ZVO-2 |
| Uredba o ravnanju z biološko razgradljivimi kuhinjskimi odpadki in zelenim vrtnim odpadom | 39/10 in 44/22 – ZVO-2 |
| Uredba o odpadnih nagrobnih svečah | 25/19 in 44/22 – ZVO-2 |
| Uredba o odpadni električni in elektronski opremi | 55/15, 47/16, 72/18 84/18 – ZIURKOE, 108/20 in 44/22 – ZVO-2 |
| Uredba o ravnanju z izrabljenimi gumami | 63/09, 84/18 – ZIURKOE in 44/22 – ZVO-2 |
| Odlok o ravnanju s komunalnimi odpadki v Občini Idrija | 36/2014 34/2015 54/2015 |
| Odlok o ravnanju s komunalnimi odpadki v Občini Cerkno | 75/2015 |
Pogrebna in pokopališka dejavnost
| Predpis | Uradni list RS, št. |
|---|---|
| Zakon o pogrebni in pokopališki dejavnosti | 62/16 5/18 3/22-ZDeb |
| Odlok o pokopališkem redu v Občini Idrija | 70/17 |
| Odlok o pokopališki in pogrebni dejavnosti v Občini Cerkno | 133/2020 |
| Dovoljenja | Dovoljenje za opravljanje pogrebne dejavnosti |
Vzdrževanje občinskih cest in javnih površin
| Predpis | Uradni list RS, št. |
|---|---|
| Zakon o cestah | 33/06 - uradno prečiščeno besedilo, 45/08, 57/08 - ZLDUVCP, 69/08 - ZCestV, 42/09, 109/09, 109/10 - ZCes-1, 24/15 - ZCesn, 132/22, 140/22 - ZSDH-1A, 29/23, 78/23 - ZUNPEOVE |
| Zakon o varnosti cestnega prometa | 56/08 – uradno prečiščeno besedilo, 57/08 – ZLDUVCP, 58/09, 36/10, 106/10 – ZMV, 109/10 – ZCes-1, 109/10 – ZPrCP, 109/10 – ZVoz, 39/11 – ZJZ-E, 75/17 – ZMV-1 in 10/18 – ZCes-1C |
| Zakon o pravilih cestnega prometa | 156/21 161/21 |
| Pravilnik o rednem vzdrževanju javnih cest | 38/16 in 132/22 – ZCes-2 |
| Pravilnik o rednem vzdrževanju občinskih cest v Občini Idrija | 62/2018 |
| Odlok o občinskih cestah v Občini Idrija | 50/18 |
| Odlok o kategorizaciji občinskih javnih cest v Občini Idrija | 82/20 30/25 |
| Odlok o urejanju in čiščenju javnih površin v Občini Idrija | 34/09, 28/12 |
| Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o urejanju in čiščenju javnih površin v Občini Idrija | 139/2020 |
| Odlok o ravnanju z zapuščenimi in izrabljenimi vozili, lahkimi motornimi vozili in kolesi v Občini Idrija | 42/2025 |
| Pravilnik o cestnih zaporah | 4/16 132/22 |
Oglaševanje in plakatiranje
| Predpis | Uradni list RS, št. |
|---|---|
| Odlok o oglaševanju na območju Občine Idrija | 104/13 |
Sejemska dejavnost
| Predpis | Uradni list RS, št. |
|---|---|
| Odlok o prodaji blaga zunaj prodajaln na območju Občine Idrija | 103/11, 44/12, 107/13, 34/15 |
Upravljanje parkirišč
| Predpis | Uradni list RS, št. |
|---|---|
| Odlok o določitvi javnih parkirnih površin v Občini Idrija, na katerih se plačuje parkirnina | 37/16 |
| Sklep o načinu izvajanja obvezne gospodarske javne službe urejanje prometa in upravljanje javnih parkirišč v Občini Idrija | 37/16 |
| Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o določitvi javnih parkirnih površin v Občini Idrija, na katerih se plačuje parkirnina | 16/2017 74/2021 |
| Popravek Odloka o spremembah in dopolnitvah Odloka o določitvi javnih parkirnih površin v Občini Idrija, na katerih se plačuje parkirnina | 98/21 |
| Odlok o dopolnitvi Odloka o določitvi javnih parkirnih površin v Občini Idrija, na katerih se plačuje parkirnina | 87/22 |
| Odlok o spremembi Odloka o določitvi javnih parkirnih površin v Občini Idrija, na katerih se plačuje parkirnina | 49/24 |
| Sklep o določitvi javnih parkirnih površin v Občini Idrija, kjer se plačuje parkirnina | 49/24 |
| Sklep o določitvi območij kratkotrajnega parkiranja | 49/24 |
2.č Kontaktni podatki osebe, pooblaščene za varstvo osebnih podatkov
Irma Božič
Telefon: (05) 37 27 231
e-mail: dpo@komunalaidrija.si
2.d Seznam strateških, programskih in drugih dokumentov po vsebinskih sklopih
Letna poročila
- Poslovno poročilo Komunale Idrija 2015
- Poslovno poročilo Komunale Idrija 2016
- Poslovno poročilo Komunale Idrija 2017
- Poslovno poročilo Komunale Idrija 2018
- Letno poročilo_2019
- Letno poročilo_2020
- Letno poročilo_2021
- Letno poročilo_2022
- Letno poročilo_2023
- Letno poročilo_2024
Ostala poročila
- Poročilo o nadzoru kakovosti pitne vode_2022
- Poročilo o nadzoru kakovosti pitne vode_2023
- Poročilo o nadzoru kakovosti pitne vode_2024
- Načrt zagotavljanja varnosti pitne vode za vodooskrbne sisteme v upravljanju Komunale Idrija
Programi
- Program oskrbe s pitno vodo v Občini Idrija za 2026 – 2029
- Program oskrbe s pitno vodo v Občini Idrija za 2022 – 2025
- Program odvajanja in čiščenja komunalne odpadne vode 2021 – 2024
- Program odvajanja in čiščenja komunalne odpadne vode 2025 – 2028
- Program ravnanja s komunalnimi odpadki v Občini Idrija in Občini Cerkno 2025
Politika varovanja osebnih podatkov
Da lahko kakovostno izvajamo storitve za uporabnike in vas tudi obveščamo, potrebujemo vaše osebne podatke, ki jih skrbno zbiramo ter ustrezno varujemo. V podjetju je določena oseba, ki je zadolžena za varstvo osebnih podatkov v skladu z Uredbo EU 2016/679 (v nadaljevanju: Uredba GDPR). Osebe, ki v našem podjetju lahko dostopajo do vaših osebnih podatkov, so zavezane, da jih uporabljajo le za namen, ki je skladen z Uredbo GDPR, z vami sklenjeno pogodbo ali z vašim soglasjem.
Namen zbiranja in obdelave osebnih podatkov
Vaše osebne podatke uporabljamo v naslednje namene:
- za izvajanje naših storitev v skladu z zakonom ali sklenjeno pogodbo;
- za izstavitev računov za izvedene storitve in v primeru neplačila za opominjanje;
- za pošiljanje informacij, obveščanje, ki je vezano na izvajanje naših storitev (npr. motnje pri oskrbi s pitno vodo, urniki odvoza odpadkov, razne akcije …) ter obveščanje o naši ponudbi;
- za doseganje skladnosti z ustreznimi zakoni in občinskimi odloki;
- za ugotavljanje vaših potreb in želja z namenom, da bi prilagodili našo ponudbo in storitev.
Prenos osebnih podatkov
Nekatere osebne podatke v skladu z zakonodajo posredujemo lokalnim, državnim inštitucijam in evropskim inštitucijam – vedno zaradi upoštevanja veljavne zakonodaje.
Obdelava osebnih podatkov s strani zunanjih izvajalcev
Pri zbiranju in obdelavi osebnih podatkov o naših uporabnikih lahko za obdelavo teh podatkov sodelujemo tudi s podizvajalci, vendar le za namene, ki so navedeni zgoraj v sklopu namena zbiranja in obdelave podatkov, kot je na primer tiskanje in pošiljanje računov.
S svojimi podizvajalci v okviru pogodbe jasno določimo, kateri so ti podatki, ter opredelimo varnost prenosa, čas uporabe in drugo pomembno z vidika varstva osebnih podatkov. Podizvajalci so zavezani k spoštovanju varovanja osebnih podatkov, uporaba teh podatkov v druge namene pa je strogo prepovedana.
Spletni piškotki (ang. Cookies)
Piškotki so majhne besedilne datoteke, ki jih spletna stran pošlje brskalniku uporabnikov za shranjevanje na trdem disku. Piškotki lahko olajšajo uporabo spletnega mesta na način, da shranjujejo in urejajo status, aplikacije, nastavitve in druge informacije o uporabniku; so v splošni uporabi in na splošno veljajo za sprejemljive. Večina brskalnikov je nastavljena na sprejemanje piškotkov, uporabniki pa lahko spremenijo nastavitve in zavrnejo piškotke ali si nastavijo opozorila v primeru pošiljanja piškotkov.
V našem podjetju uporabljamo piškotke kot združene podatke za spremljanje obsega obiskov na naši spletni strani ter ugotavljanje, katere so vsebine so najbolj obiskane. Piškotki nam omogočajo tudi, da izboljšamo uporabniško izkušnjo na spletni strani, vsebino ter orodja uporabe spletne strani.
O piškotkih
Piškotki niso nič novega, vsi obiskovalci spletnih strani imamo na svojih računalnikih, tablicah in mobilnih napravah shranjenih že veliko piškotkov z različnih spletnih strani. Z novo zakonodajo (ZEKom-1) je prišlo do sprememb glede obveščanja oz. soglašanja obiskovalcev z njihovo uporabo.
Kaj so piškotki
So informacije o aktivnostih uporabnika na spletu, ki jih večina spletnih strani shrani v naprave, s katerimi uporabniki dostopajo do interneta z namenom prepoznavanja posameznih naprav, ki so jih uporabniki uporabili pri dostopu. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga ima uporabnik. Uporabnik lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči. Piškotki niso škodljivi in so vedno časovno omejeni.
Zakaj so piškotki potrebni
Piškotki so temeljnega pomena za zagotavljanje uporabniku prijaznih spletnih storitev. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletno stranjo je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša. Z njihovo pomočjo si spletna stran zapomni posameznikove želje, zanimanja in izkušnje, s tem je prihranjen čas, brskanje po spletnih straneh pa bolj učinkovito in prijazno.
Nekaj konkretnih primerov uporabe piškotkov:
- Za boljšo uporabniško izkušnjo spletne strani obiskovalcem prilagodimo prikaz vsebine glede na pretekle obiske;
- za shranjevanje izbire pri ustvarjanju ožjega izbora naprav in ponudbe ter njihove primerjave;
- na delih spletnih mestih, kjer je potrebna prijava, vas ohranimo prijavljene;
- za prepoznavanje vaše naprave (računalnik, tablica, mobitel), ki omogoča prilagajanje prikaza vsebine vaši napravi;
- za spremljanje obiska, kar omogoča preverjanje učinkovitosti prikaza vsebin in ustreznosti oglasov ter stalno izboljšavo spletnih strani;
- za delovanje določenih storitev so nujni (npr. spletne banke, spletne trgovine in druge oblike e-poslovanja …).
Povezave do drugih spletnih strani
Ena od prednosti za uporabnike naše spletne strani so povezave oziroma reference na druge spletne strani, ki jih vsebuje. Naše podjetje pa ne odgovarja za zaščito zasebnosti in vsebino drugih spletnih strani. Prav tako naša politika o varstvu osebnih podatkov ne velja za druge spletne strani. Priporočamo, da si skrbno preberete politiko o varstvu osebnih podatkov vsake spletne strani, ki jo obiščete.
Varnost vaših osebnih podatkov
V našem podjetju smo in bomo tudi v prihodnje sprejeli vse potrebne ukrepe za zaščito osebnih podatkov, ki jih pridobimo od uporabnikov. Ti ukrepi zajemajo predvsem varovanje podatkov pred zlorabo in nepooblaščenim dostopom, razkritjem, nepooblaščenim spreminjanjem ali uničenjem in izgubo podatkov.
Vsi naši zaposleni in obdelovalci podatkov, ki imajo dostop do osebnih podatkov, so dolžni spoštovati zasebnost le teh.
Dostop do in popravki osebnih podatkov
S klicem ali osebnim obiskom lahko posameznik v našem podjetju preveri, s katerimi osebnimi podatki razpolagamo. Zahtevo bomo potrdili v roku enega meseca. V primeru, da osebnih podatkov ne bomo smeli razkriti, bomo navedli razlog za takšno zavrnitev.
V skrbi, da osebni podatki točni, veljavni in popolni, želimo in pričakujemo, da se boste uporabniki v primeru morebitnih napačnih informacij obrnili na nas. Osebne podatke, s katerimi razpolagamo, bomo tudi ustrezno popravili.
Novi Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012), ZEKom-1 je v pravni red prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalnikih, tablicah ali mobilnih napravah uporabnikov.
Zasebnost uporabnikov je za nas zelo pomembna, zato si prizadevamo, da uporabnikom ponudimo vse informacije o piškotkih, ki jih uporabljamo na naših spletnih straneh z namenom omogočanja boljšega delovanja spletnih strani in prijetnejše uporabniške izkušnje.
S pomočjo piškotkov se na uporabnikovi napravi hranijo unikatni podatki o uporabniku oziroma nastavitve, ki si jih je na posameznem spletnem mestu izbral.
Pridobljene informacije in podatke bomo skrbno varovali ter jih uporabljali izključno za potrebe zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe ter funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.
Javna naročila
Podjetje zagotavlja informacije o javnih razpisih na spletni strani https://www.enarocanje.si/.
Informacije javnega značaja po 10. a členu ZDJIZ
- Informacije javnega značaja po 11. odstavku 10. a člena ZDJIZ
- Informacije javnega značaja po 12. odstavku 10.a člena ZDJIZ
- Informacije javnega značaja po 11. odstavku 10.a člena ZDJIZ – ARHIV
- Informacije javnega značaja po 11. odstavku 10. a člena ZDJIZ – ARHIV
- Informacije javnega značaja po 12. odstavku 10.a člena ZDJIZ – ARHIV
2.e Seznam vrst upravnih, sodnih ali zakonodajnih postopkov
Družba izvaja v obliki javnih pooblastil tudi naloge v zvezi z dejavnostmi, ki jih opravlja, ali v zvezi s sredstvi, ki jih ima v najemu, uporabi in vzdrževanju oziroma upravljanju ali s katerimi razpolaga, predvsem pa:
- izdaja projektne pogoje in mnenja za priključitev na javno vodovodno in kanalizacijsko omrežje ter na čistilno napravo in na druge komunalne objekte in naprave, določa pogoje in izdaja soglasja k dovoljenjem za posege v prostor, če ti zadevajo komunalno infrastrukturo;
- izdaja smernice za pripravo OPPN, projektnih pogojev in soglasja k projektni dokumentaciji za področje ravnanja z odpadki.
Družba kot oseba javnega prava pri javnem naročanju postopa po vsakokrat veljavni zakonodaji s področja javnih naročil.
Družba odloča o zahtevi za dostop do informacij javnega značaja po postopku, ki ga določa Zakon o dostopu do informacij javnega značaja in za vprašanja, ki niso urejena z navedenim zakonom, skladno z Zakonom o splošnem upravnem postopku.
Družba pri tem upošteva tudi določbe Zakona o medijih.
2.f Seznam javnih evidenc, s katerimi upravlja družba
Družba ne upravlja z javnimi evidencami.
2.g Prijava kršitev in zaščita prijavitelja po Zakonu po zaščiti prijaviteljev
2.h Seznam drugih informatiziranih zbirk podatkov
Na podlagi 26. člena ZVOP-1 se katalog zbirk osebnih podatkov z opisom nahaja na spletni strani informacijskega pooblaščenca.
OPIS DOSTOPA DO POSAMEZNIH SKLOPOV INFORMACIJ
- Spletna stran podjetja: www.komunalaidrija.si
- E-naslov: info@komunalaidrija.si
- V fizični obliki se dokumenti in informacije javnega značaja nahajajo na sedežu podjetja in so dostopni v času uradnih ur, ki so objavljene na spletni strani podjetja. Podjetje daje prednost posredovanju podatkov v elektronski obliki, ki jih lahko prosilec po potrebi sam natisne.
STROŠKOVNIK
Na podlagi Zakona o dostopu do informacij javnega značaja in Uredbe o višini stroškov posredovanja informacij javnega značaja je izdelan cenik, na podlagi katerega naročniku informacij zaračunavamo materialne stroške za pripravo in posredovanje (posredovanje prepisa, fotokopije ali elektronskega zapisa) teh informacij.
SEZNAM NAJPOGOSTEJE ZAHTEVANIH INFORMACIJ JAVNEGA ZNAČAJA
- Analize pitne vode:
– Poročila o fizikalno kemijskem preskusu pitne vode
– Poročila o mikrobiološkem preskusu pitne vode
– Izjava o zdravstveni ustreznosti pitne vode - Soglasje in druga dokumentacija za priključitev na javno infrastrukturo
- Obrazložitve storitvenih postavk
- Navodila za uporabnike (npr. navodila za pravilno ločevanje odpadkov)
- Vzdrževanje lokalnih cest
2.i Informacije o izvajanju videonadzora v družbi Komunala d.o.o.
Dokument si lahko ogledate tukaj.
